top of page

Ofte stillede spørgsmål

At leje sit udstyr frem for at slæbe eget med, er en ny måde at rejse på for mange. Derfor er det kun naturligt hvis, der er nogle ting du er usikker på. Under sektionen "alt du skal vide" har vi forsøgt at komme rundt om det meste. Resten håber vi du kan finde svar på forneden. Ellers tøv ikke med at skrive eller ringe til os. 

Spørgsmål og svar

Er det sikkert at leje hos Easygoing?

Easygoing er stiftet og drevet af danske forældre, der elsker at rejse. Vi ved derfor hvor vigtigt det er, at man kan stole på at vi leverer som aftalt, og at kvaliteten og standen af det udstyr du lejer, er tip top. Det er vores løfte til dig. 

Hvordan fungerer det?

Det er meget simpelt. Når du har valgt det udstyr du skal bruge, vælger du antal lejedage samt datoer. Herefter gennemfører du bestillingen, ligesom normalt og indtaster hvortil vi skal levere udstyret. Når du så ankommer på ferien, kommer vi med udstyr på aftalte tidspunkt, og henter det igen, når I skal hjem. 

Hvad koster levering?

Det er gratis. Simpelthen. 

Skal jeg selv rengøre udstyret efter brug?

Nej, du behøver ikke at rengøre det, da vi alligevel giver det en grundig rengøring inden næste udlejning. Men vi bliver meget glade hvis du har behandler udstyret pænt. 

Hvor leverer Easygoing?

Vi er pt. tilstede på følgende destinationer, hvor vi leverer gratis: Mallorca, Gran Canaria, Bornholm, København + Nordsjælland og Nordjylland. Uanset hvor du skal bo på disse destinationer, leverer vi. 

Hvordan fungerer leveringen?

Når du gennemfører din bestilling, bliver du bedt om at indtaste adressen på hvor du skal bo på ferien, samt hvilket ca. tidspunkt, du gerne vil have udstyret leveret. Dagen før aftalte leveringstid, modtager du en sms fra os, med en lille reminder og bekræftelse. Læs mere om levering og returnering her

Hvis jeg må annulere min bestilling?

Hvis du fortryder eller af andre årsager ønsker at annulere din bestilling, gælder følgende: Vi tilbyder fuld tilbagebetaling indtil én uge før levering. Vil du annullere senere end én uge før levering, tilbyder vi 50% tilbagebetaling. Ved annullering, bedes du sende en mail til booking@easygoing.dk. Du bedes oplyse din bookingreference i mailen.  

bottom of page